DIREKTORI OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA NA SASTANKU SA PREDSEDNIKOM OPŠTINE

Predsednik opštine Stari grad Radoslav Marjanović održao je  sastanak sa direktorima sedam osnovnih i dvanaest srednjih starogradskih škola, kojem su prisustvovali državni sekretar u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Dušan Kićović i načelnik Školske uprave Beograda Dragan Filipović.

Na sastanku je bilo reči o prioritetima buduće saradnje Gradske opštine sa osnovnim i srednjim školama koje se nalaze na njenoj teritoriji.

Opština Stari grad kao lokalna samouprava želi da uspostavi čvrstu saradnju sa obrazovnim institucijama. Iako nema nadležnosti u oblasti prosvete, opština želi da bude partner i most ka gradskim i republičkim instutucijama kada su u pitanju problemi sa kojima se suočavaju sve škole. Ideja je da sledeće godine, a i svake naredne, kroz programsko i kavlitetno kreiranje budžeta finansiramo važne projekte. Pošto budžet opštine nije veliki, za početak ćemo definisati urgentne probleme i rešavati ih u najskorijem roku“, istakao je na sastanku sa direktorima škola predsedik optšine Radoslav Marjanović. On je rekao da će opština Stari grad pružiti svaki vid podrške za projekte koji mogu učestvovati na republičkim i gradskim konkursima, ali i na konkursima kod fondova Evropske unije.

Državni sekretar u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Dušan Kićović pohvalio je inicijativu opštine Stari grad da aktivno učestvuje u rešavanju problema škola na teritoriji opštine. „Opština Stari grad imaće pomoć Ministarstva prosvete u nameri da unapredi kvalitet obrazovanja u svojim školama. Ministrastvo će se truditi da sredstva namenjena školama budu raspoređena ravnomerno, pravedno i po prioritetima“, rekao je državni sekretar Dušan Kićović.

Načelnik Školske uprave Beograda Dragan Filipović istakao je važnost povezivanja lokalne samouprave sa Gradom Beogradom i Ministrstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Između ostalog, načelnik Dragan Filipović je kazao da je najveći problem škola nerešen imovinsko-pravni status, koji je ključan za izradu projekata koji konkurišu za dobijanje sredstava iz budžeta grada ili republike. Sa njim su se složili i direktori škola, koje su već dobile sredstva za rekonstrukciju zgrada i dvorišta iz različitih fondova, ali zbog nerešenih imovinskih odnosa ne mogu da realizuju projekat.