JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD

Datum oglašavanja:  29.8.2022. godine

Datum isteka roka za prijavljivanje: 13.9.2022. godine

Na osnovu člana  4. i 94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS” br. 21/16, 113/17, 113/17 dr. zakon, 95/18 i 114/21 i 123/2021-dr.zakon), člana 12. stav 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave ( Službeni glasnik RS“, broj 95/16 i 12/22), i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 broj 112-732/2022 od 31. januara 2022. godine, a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad (I– 03 broj: 020-441/22 i 020-543/22) načelnik Uprave gradske opštine Stari grad,

oglašava

JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA

 I –  Organ u kome se radno mesto popunjava:  Uprava gradske opštine Stari grad u Beogradu, Makedonska broj 42.

II – Radna  mesta na kojima se vrši prijem:

ODELJENJE ZA BUDŽET I FINANSIJE

  1. Naziv radnog mesta- poslovi javnih nabavki, zvanje mlađi savetnik, jedan izvršilac   

Opis poslova radnog mesta: Obavlja poslove javnih nabavki (prikuplja informacije o potrebama unutrašnjih organizacionih jedinica za dobrima, uslugama i radovima, priprema predlog Plana javnih nabavki dobara, usluga i radova i Plana nabavki dobara, usluga i radova na koje se Zakon ne primenjuje za narednu godinu, priprema izmene i dopune Planova nabavki, objavljuje usvojene planove, izmene i dopune na Portalu javnih nabavki i internet stranici gradske opštine, priprema odluke o pokretanju postupka, predlog rešenja o obrazovanju komisije za sprovođenje postupaka javnih nabavki, priprema konkursnu dokumentaciju za javne nabavke, objavljuje pozive za podnošenje ponuda i konkursnu dokumentaciju na Portalu javnih nabavki i internet stranici gradske opštine, priprema izmene i dopune konkursne dokumentacije i iste objavljuje na Portalu javnih nabavki i internet stranici gradske opštine, priprema obaveštenje o produžetku roka za dostavu ponuda i isto objavljuje na Portalu javnih nabavki i internet stranici gradske opštine, priprema predloge o dodeli ugovora o javnoj nabavci i prihvatanju ponuda, objavljuje odluke o dodeli ugovora na Portalu javnih nabavki i internet stranici gradske opštine, priprema ugovore i dostavlja ih na potpisivanje, priprema obaveštenje o zaključenom ugovoru i isto objavljuje na Portalu javnih nabavki i internet stranici gradske opštine); obavlja poslove predviđene MM modulom programa SAP (unosi zaključene ugovore, radi naloge za trebovanje materijala i osnovnih sredstava, unosi fakture za plaćanje i vrši unošenje osnovnog sredstva u imovinu opštine – sredstvo u pripremi); sarađuje sa drugim državnim organima i organizacijama nadležnim za javne nabavke stara se o realizaciji akata organa gradske opštine vezanih za poslove koji su u nadležnosti Odeljenja; sarađuje sa drugim organizacionim jedinicama u pripremi akata za Upravu gradske opštine; obavlja i druge poslovi po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu,  položen ispit za službenika za javne nabavke,  položen državni stručni ispit, završen pripravnički staž ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu u organima autonomnih pokrajina i jedinicama lokalne samouprave, u organima gradskih opština, kao i službama i organizacijama koje osniva nadležni organ autonomne pokrajine, jedinice lokalne samouprave i gradske opštine i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

 ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I PROJEKTE RAZVOJA

  1. Naziv radnog mesta- Administrativno-tehnički sekretar, zvanje viši referent, jedan izvršilac   

Opis poslova radnog mesta: Vrši prijem telefonskih poziva, davanje telefonskih veza i obaveštenja; prima, evidentira i otprema poštu preko prijemnih i dostavnih knjiga; vrši zaduživanje predmeta u internim dostavnim knjigama i rešene predmete upućuje na arhiviranje, ulaže potvrde o uručenju akata u omote spisa; trebuje kancelarijski materijal i isti razvrstava; ažurira podatke u odgovarajućim bazama; vodi evidenciju o dolasku na posao i odsustvovanju sa rada zaposlenih u Odeljenju; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju i poznavanje jednostavnih metoda rada i postupaka koje je stečeno radnim iskustvom u struci od najmanje pet godina, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

III  – Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:

Saglasno članu 19. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave kandidatima pri zapošljavanju u državni organ pod jednakim uslovima dostupna su sva radna mesta i izbor kandidata zasniva se na stručnoj osposobljenosti, znanju  i veštinama, odnosno proveri  posebnih  funkcionalnih kompetencija, i to:

Za radno mesto pod brojem 1.

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi javnih nabavki ( metodologiju za pripremu i izradu plana javnih nabavki; metodologiju za pripremu dokumentacije o nabavci u postupku javnih nabavki; metodologiju za otvaranje i stručnu ocenu ponuda i donošenje odluke o ishodu postupka javne nabavke; metodologiju za zaštitu prava u postupku javnih nabavki; metodologiju za praćenje izmene ugovora o javnoj nabavci; obligacione odnose; metodologiju rada na Portalu javnih nabavki) –proveravaće se usmeno putem simulacije.
  2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnoj upravi, Zakon o lokalnoj samoupravi, Zakon o glavnom gradu, Statut gradske opštine Stari grad, Odluka o organizaciji Uprave gradske opštine)-proveravaće se usmeno putem simulacije.
  3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o budžetskom sistemu, Zakon o javnim nabavkama, Pravilnik o sadržini konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki, Pravilnik o postupku otvaranja ponuda, Pravilnik o monitoringu nad primenom propisa o javnim nabavkama, Pravilnik o utvrđivanju opšteg rečnika nabavke, Pravilnik o utvrđivanju sadržine standardnih obrazaca za objavljivanje oglasa o javnoj nabavci preko Portala javnih nabavki, Pravilnik o izmeni i dopuni Pravilnika o postupku i uslovima za sticanje sertifikata za službenika za javne nabavke i vođenju Registra službenika za javne nabavke, Uputstvo o načinu slanja i objavljivanja oglasa o javnoj nabavci, Uputstvo za korišćenje Portala javnih nabavki, Izjava o ispunjenosti kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta (IIK), Uputstvo za objavljivanje podataka o javnim nabavkama koje su izuzete od primene Zakona) -proveravaće se usmeno putem simulacije.

Za radno mesto pod brojem 2.

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno –tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; tehničko evidentiranje i ažuriranje podataka u relevantnim bazama podataka; metode vođenja internih dostavnih knjiga) –proveravaće se usmeno putem simulacije.
  2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Statut Gradske opštine Stari grad, Odluka o organizaciji Uprave gradske opštine Stari grad, Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad)-proveravaće se usmeno putem simulacije.
  3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, Uputstvo o elektronskom kancelarijskom poslovanju, Uredba o kategorijama registratorskog materijala s rokovima čuvanja) – proveravaće se usmeno putem simulacije

Izborni postupak sprovodi se iz dve faze : u prvoj fazi se proveravaju posebne  funkcionalne kompetencije, a u drugoj fazi se sprovodi intervju sa komisijom.

IVUslovi  za zaposlenje: Da je punoletan državljanin Republike Srbije, da ima propisano obrazovanje, da ispunjava ostale uslove propisane zakonom, drugim propisom i aktom o sistematizaciji, da učesnik konkursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci i da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

 V  – Trajanje rada i probni rad :

Radni odnos se zasniva na neodređeno  vreme, a za kandidate koji ranije nisu zasnivali radni odnos u organima autonomne pokrajine, jedinice lokalne samouprave, gradske opštine  ili državnom organu, probni rad je obavezan i traje šest meseci. Službenik na probnom radu polaže državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

VI   – Rok za podnošenje prijave na konkurs i sadržina prijave:

Rok za podnošenje prijava na konkurs je 15 (petnaest) dana.

Rok počinje da teče narednog dana od dana kada je konkurs objavljen na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, a obaveštenje o javnom konkursu u dnevnim novinama „Srpski telegraf”, odnosno od 30.8.2022. godine.

Adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen Oglas o javnom konkursu je: https://www.starigrad.org.rs/.

Prijava na konkurs sadrži: naziv radnog mesta za koje kandidat podnosi prijavu, ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, podatke o obrazovanju. Prijava na konkurs mora biti svojeručno potpisana.

VII  – Dokazi koji se prilažu uz prijavu na javni konkurs:

  • uverenje o državljanstvu ( ne starije od šest meseci);
  • izvod iz matične knjige rođenih
  • dokaz o odgovarajućoj stručnoj spremi;
  • isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo);
  • uverenje o položenom državnom stručnom ispitu (lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenja o položenom pravosudnom ispitu; lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit u roku od šest meseci od dana prijema u radni odnos;
  • da učesnik konkursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci (izvod iz kaznene evidencije nadležne Policijske uprave izdat nakon objavljivanja konkursa).

Za učesnike konkursa koji su bili u radnom odnosu  u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, pored navedenih dokaza, potrebno je dostaviti dokaz da im ranije nije prestao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine  ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao).

Odredbom čl. 9. i 103. Zakona o opštem upravnom postupku, propisano je da organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.

Dokumenti o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu; izvod iz matične knjige rođenih; uverenje o položenom državnom stručnom ispitu.

Potrebno je da učesnik konkursa, uz navedene dokaze, priloži izjavu kojom se opredeljuje za jednu od mogućnosti, da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kandidat učiniti sam.

Primer izjave se nalazi na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, gde se ista može preuzeti.

VIII  – Adresa na koju se podnosi prijava za javni konkurs:

Konkursnoj komisiji za sprovođenje javnog konkursa preko Uprave Gradske opštine Stari grad Beograd, ulica Makedonska 42, sa naznakom: „za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta službenika “.

  IX  Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Ana Kovačević, telefon: 3300-551 radnim danima od 10:00 do 12:00 časova.

 X Mesto, dan i vreme kada će se obaviti provera kompetencija kandidata u izbornom postupku:

Ca kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive i potpune koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 15.09.2022.godine, u prostorijama Uprave Gradske opštine Stari grad, Beograd, ulica Makedonska broj 42.

Kandidati će  o datumu i vremenu sprovođenja svake faze izbornog postupka biti  pismeno obavešteni, kao i putem telefona ili e-mejla adrese koje su naveli  u svojim prijavama.

Napomene: Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave kandidata i prijave uz koje kandidati nisu priložili sve potrebne dokaze u originalu ili fotokopiji overenoj od nadležnog organa, Konkursna komisija odbaciće zaključkom.

Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, a u dnevnim novinama „Srpski telegraf“ objavljeno je obaveštenje o javnom konkursu i adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen konkurs.

U nameri da zaštitimo Vaše pravo na privatnost koje je zagarantovano Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti želimo da Vas obavestimo da Vaše lične podatke obrađuje i stara se o njihovoj bezbednosti

UPRAVA GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD, Adresa: Makedonska 42, 11000 Beograd, Srbija, tel. +381 (0)11 3300-697. Kontakt lica za zaštitu podataka o ličnosti: mmilosevic@starigrad.org.rs.

U svrhu zasnivanja radnog odnosa odnosno radnog angažovanja, Uprava gradske opštine Stari grad prikuplja i obrađuje vaše lične podatke na osnovu Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Vaši lični podaci se ne otkrivaju drugim licima i čuvaju se u Republici Srbiji 3 godine, uz primenu odgovarajućih tehničkih, organizacionih i kadrovskih mera koje osiguravaju njihovu bezbednost, a pristup vašim podacima imaće samo ovlašćena zaposlena lica.

U cilju zaštite Vašeg prava na privatnost obaveštavamo Vas da imate pravo na pristup vašim podacima, pravo da od nas tražite ispravku vaših podataka, pravo da od nas tražite da izbrišemo vaše podatke, pravo da ograničite obradu vaših podataka, pravo da uložite prigovor ukoliko smatrate da je vaše pravo na privatnost povređeno i pravo da podnesete pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Zahtev za ostvarivanje vašeg prava možete podneti putem pošte ili na e-maila: mmilosevic@starigrad.org.rs.

U svrhu zasnivanja radnog odnosa, Vaša je zakonska obaveza da nam date tačne i potpune Vaše lične podatke. U suprotnom nećete moći da ostvarite Vaše pravo.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom konkursu, koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

NAČELNIK UPRAVE GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD

Vladimir Baćović

PRILOG: Izjava o pribavljanju podataka o činjenicama o kojima se vodislužbena evidencija