JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA I RADNOG MESTA PRIPRAVNIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD

Datum oglašavanja :  06.07.2022. godine

Datum isteka roka za prijavljivanje: 21.07.2022. godine

Na osnovu člana  4. i 94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS” br. 21/16, 113/17, 113/17 dr. zakon, 95/18 i 114/21 i 123/2021-dr.zakon), člana 12. stav 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave ( Službeni glasnik RS“, broj 95/16 i 12/22), i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 broj 112-732/2022 od 31.januara 2022. godine, a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad (I– 03 broj: 020-441/22 i 020-543/22) načelnik Uprave gradske opštine Stari grad,

oglašava

JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA I RADNOG MESTA PRIPRAVNIKA

 I –  Organ u kome se radno mesto popunjava:  Uprava gradske opštine Stari grad u Beogradu Ul. Makedonska broj 42.

II – Radna  mesta na kojima  se vrši prijem:

  1. ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU – Odsek za upravljanje dokumentima

Naziv radnog mesta- Poslovi upravljanja dokumentima, zvanje viši referent, jedan izvršilac   

Opis poslova radnog mesta: Vrši prijem i raspoređivanje predmeta i pošte; razvrstavanje predmeta po sadržini materije, po organima gradske opštine i unutrašnjim organizacionim jedinicama; otvaranje i pregledanje primljene pošte; evidentiranje prispele pošte u odgovarajuće knjige primljene pošte; evidentiranje akata i predmeta putem informacionog sistema, odnosno u odgovarajuće evidencije; štampanje omota spisa; izdavanje potvrde o prijemu podneska; vođenje elektronske obrade podataka; pružanje pomoći strankama pri popunjavanju odgovarajućih obrazaca i zahteva; združivanje akata sa osnovnim predmetom; štampanje internih dostavnih knjiga; dostavljanje akata i predmeta u rad putem interne dostavne knjige; evidentiranje predmeta u informacionom sistemu upućenih višem organu u drugostepenom postupku; unošenje predmeta u rokovnik; razvođenje akata i predmeta kroz interne dostavne knjige; prijem prijem i proveru formalne ispravnosti rešenih predmeta; razvođenje rešenih predmeta za arhiviranje; pretraživanje predmeta po broju, datumu i imenu podnosioca; davanje obaveštenja strankama o kretanju predmeta; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju i najmanje pet godina radnog iskustva u struci položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

  1. ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU – Odsek za informacione tehnologije i e – upravu

 Naziv radnog mesta – Poslovi vezani za funkcionisanje informacionog sistema

zvanje: Mlađi savetnik , jedan izvršilac

Opis poslova radnog mesta: Uz nadzor nadređenih učestvuje u postupku implementaciju e-Uprave; vrši administraciju sistema i mreže i blagovremeno vrši ažuriranje sistemskog i aplikativnog softvera; obavlja poslove zaštite sistema od neovlašćenog korišćenja; pravovremeno i redovno čuvanje kompletnih podataka; pruža stručnu podršku u projektovanju, implementaciji i održavanju integrisanog sistema zaštite i kontrole pristupa i korišćenja informatičkih resursa i servisa kao i modela izrada rezervnih kopija; pruža stručnu podršku u projektovanju, implementaciji i održavanju integrisanog sistema informacionog sistema zasnovanog na smart karticama-opreme i smart kartica, sistemskog softvera, baza podataka korisnika kartica, korisničkih aplikacija na karticama i sistemu; vrši obuku korisnika za rad na novim i postojećim aplikacijama; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu:: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, završen pripravnički staž ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu u organima autonomnih pokrajina i jedinicama lokalne samouprave, u organima gradskih opština, kao i službama i organizacijama koje osniva nadležni organ autonomne pokrajine, jedinice lokalne samouprave i gradske opštine i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

  1. ODELJENJE ZA KOMUNALNE POSLOVE I KOMUNALNU INSPEKCIJU – Odsek za komunalnu inspekciju

Naziv radnog mesta- komunalni inspektor,  u zvanju savetnik,  jedan izvršila         

Opis poslova radnog mesta: Vrši inspekcijski nadzor nad primenom propisa i zakonitošću postupaka građana i drugih privrednih subjekata u pogledu pridržavanja zakona, drugih propisa i opštih akata; vrši nadzor nad sprovođenjem propisa koji se odnose na stanje komunalnog reda, a naročito obavljanje u prvom stepenu svih poslova komunalnog inspekcijskog nadzora, u komunalnoj oblasti u skladu sa posebnom odlukom Skupštine grada, izuzev poslova komunalne inspekcije koje u prvom stepenu vrši Grad, i to u oblastima održavanja čistoće i čišćenja javnih površina, kontrole radnog vremena, postavljanja privremenih objekata, tezgi i drugih pokretnih privremenih objekata na javnim površinama, obavljanju poslova u vezi čistoće i izgleda spoljnjih delova zgrada i drugih kućnih objekata, kućnog reda u stambenim zgradama i korišćenja zajedničkih prostorija koje pripadaju zgradi, uslova i načina držanja domaćih životinja; preduzima mere iz nadležnosti komunalne inspekcije (donosi rešenja i stara se o njihovom sprovođenju, izdaje prekršajne naloge i dr); proučava instrukcije i propise iz oblasti nadzora i stručno se usavršava; rešava po prijavama građana i pravnih lica iz domena nadležnosti komunalne inspekcije; sačinjava zapisnike o uviđaju i saslušanju stranaka; preduzima upravne mere za koje je zakonom ovlašćen; prisustvuje i sprovodi izvršenja izvršnih rešenja iz komunalne inspekcije; sarađuje sa drugim inspekcijama u cilju efikasnijeg vršenja nadzora; obavlja druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, radno iskustvo u struci od najmanje tri godine, položen državni stručni ispit, ispit za inspektora i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

  1. ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI I PROJEKTE RAZVOJA-Odsek za projekte

Naziv radnog mesta –Poslovi na izradi i implamentaciji projekata, zvanje savetnik, jedan izvršilac                                                                                            

 Opis poslova radnog mesta: Obavlja poslove pripreme, izrade i implementacije projekata; prati stanje u oblasti lokalnog ekonomskog razvoja, unapređenja međunarodne saradnje i saradnje sa udruženjima kao i realizaciju utvrđenih politika u toj oblastima i predlaže podsticajne mere za njihovo unapređenje; sarađuje sa međunarodnim organizacijama, nadležnim ustanovama i institucijama na opštinskom, regionalnom i republičkom nivou u cilju usaglašavanja mera za brži ekonomski razvoj gradske opštine, kao i poslovnim udruženjima i udruženjima građana; učestvuje i prati ostvarivanje aktivnosti u oblasti sporta kroz izradu, sprovođenje, praćenje, izveštavanje i vrednovanje programa razvoja sporta na nivou gradske opštine; učestvuje u pripremi za raspisivanje konkursa u vezi finansiranja posebnih programa u oblasti sporta; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Kvalifikacije za rad na radnom mestu: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje tri godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta

III  – Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:

Saglasno članu 19. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave kandidatima pri zapošljavanju u državni organ pod jednakim uslovima dostupna su sva radna mesta i izbor kandidata zasniva se na stručnoj osposobljenosti znanju  i veština, odnosno proveri  posebnih  funkcionalnih kompetencija, i to:

Za radno mesto pod rednim brojem 1:

1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno –tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje; tehničko evidentiranje i ažuriranje podataka u relevantnim bazama podataka; metode vođenja internih dostavnih knjiga) –proveravaće se usmeno putem simulacije

2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa( Zakon o državnoj upravi, Zakon o lokalnoj samoupravi, Zakon o glavnom gradu), -proveravaće se  usmeno putem simulacije.

3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o opštem upravnom postupku, Uredba o kancelarijskom poslovanju organa države uprave i Uredba o kategorijama registratorskog materijala s rokovima čuvanja)-proveravaće se usmeno putem simulacije.

Za radno mesto pod brojem 2:

Za radno mesto pripravnika obaviće se usmeni razgovor u cilju provere motivacije za rad na radnom mestu.

Za radno mesto pod brojem 3:

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada inspekcijski poslovi(opšti upravni postupak i osnove upravnih sporova; postupak inspekcijskog nadzora i metoda analize rizika, kodeks ponašanja i etika inspektora) –proveravaće se usmeno putem simulacije.
  2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o državnoj upravi, Zakon o lokalnoj samoupravi, Zakon o glavnom gradu),-proveravaće se putem stimulacije.
  1. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o opštem upravnom postupku, Zakon o komunalnim delatnostima, Zakon o inspekcijskom nadzoru )-proveravaće se usmeno putem simulacije.

 Za radno mesto pod brojem 4:

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada : Poslovi upravljanja programima i projektima ( planiranje, pripremu projektnog predloga i izvore finansiranja; realizaciju projekata; sprovođenje javnih nabavki po PRAG procedurama) –proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa (Zakon o državnoj upravi, Zakon o lokalnoj samoupravi, Zakon o glavnom gradu )-proveravaće se  usmeno putem simulacije.

  1. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o javnim nabavkama, Prag pravila)-proveravaće se usmeno putem simulacije.

Izborni postupak sprovodi se iz dve faze : u prvoj fazi u kojoj se  proveravaju posebne  funkcionalne kompetencije, osim za radno mesto pripravnika  i faze u kojoj se sprovodi intervju sa komisijom.

IVUslovi  za zaposlenje: Da je punoletan državljanin Republike Srbije, da ima propisano obrazovanje, da ispunjava ostale uslove propisane zakonom, drugim propisom i aktom o sistematizaciji, da učesnik konkursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci i da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

 V  – Trajanje rada i probni rad :

Radni odnos se zasniva na neodređeno  vreme za radno mesto  1,3 i 4, a za kandidate koji ranije nisu zasnivali radni odnos u organima autonomne pokrajine, jedinice lokalne samouprave, gradske opštine  ili državnom organu, probni rad je obavezan i traje šest meseci. Službenik na probnom radu polaže državni stručni ispit do okončanja probnog rada.

Za radno mesto pod brojem 2 radno mesto pripravnika: Radni odnos se zasniva na određeno vreme u trajanju od jedne godine.

VI   – Rok za podnošenje prijave na konkurs i sadržina prijave:

Rok za podnošenje prijava na konkurs je 15 (petnaest) dana.

Rok počinje da teče narednog dana od dana kada je konkurs objavljen na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, a obaveštenje o javnom konkursu u dnevnim novinama „Srpski telegraf”, odnosno od 07.07.2022. godine.

Adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen Oglas o javnom konkursu je: https://www.starigrad.org.rs/.

Prijava na konkurs sadrži: naziv radnog mesta za koje kandidat podnosi prijavu, ime i prezime kandidata, datum i mesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, podatke o obrazovanju. Prijava na konkurs mora biti svojeručno potpisana.

VII  – Dokazi koji se prilažu uz prijavu na javni konkurs:

  • uverenje o državljanstvu ( ne starije od šest meseci);
  • izvod iz matične knjige rođenih
  • dokaz o odgovarajućoj stručnoj spremi;
  • isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo);
  • uverenje o položenom državnom stručnom ispitu (lica sa položenim pravosudnim ispitom, umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu, dostavljaju uverenja o položenom pravosudnom ispitu; lica koja nemaju položen državni stručni ispit mogu se primiti na rad pod uslovom da polože državni stručni ispit u roku od šest meseci od dana prijema u radni odnos;
  • da učesnik konkursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci (izvod iz kaznene evidencije nadležne Policijske uprave izdat nakon objavljivanja konkursa).

Za učesnike konkursa koji su bili u radnom odnosu  u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave , pored navedenih dokaza , potrebno je dostaviti dokaz da im ranije nije prestao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine  ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa.

Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao).

Odredbom čl. 9. i 103. Zakona o opštem upravnom postupku, propisano je da organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranka izričito izjavi da će podatke pribaviti sama.

Dokumenti o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu; izvod iz matične knjige rođenih; uverenje o položenom državnom stručnom ispitu.

Potrebno je da učesnik konkursa, uz navedene dokaze, priloži izjavu kojom se opredeljuje za jednu od mogućnosti, da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kandidat učiniti sam.

Primer izjave se nalazi na internet prezentaciji Gradske opštine Stari grad, gde se ista može preuzeti.

VIII  – Adresa na koju se podnosi prijava za javni konkurs:

Konkursnoj komisiji za sprovođenje javnog konkursa preko Uprave Gradske opštine Stari grad Beograd, ul. Makedonska 42, sa naznakom: „za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta službenika  i pripravnika “.

  IX  Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Ana Kovačević, telefon: 3300-551 radnim danima od 10:00 do 12:00 časova.

 X Mesto, dan i vreme kada će se obaviti provera kompetencija kandidata u izbornom postupku:

Ca kandidatima čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive i potpune koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovesti počev od 25.07.2022.godine, u prostorijama Uprave Gradske opštine Stari grad, Beograd, ul. Makedonska broj 42.

Kandidati će  o datumu i vremenu sprovođenja svake faze izbornog postupka biti  pismeno obavešteni, kao i putem telefona ili e-mejla adrese koje su naveli  u svojim prijavama.

Napomene: Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave kandidata i prijave uz koje kandidati nisu priložili sve potrebne dokaze u originalu ili fotokopiji overenoj od nadležnog organa, Konkursna komisija odbaciće zaključkom.

Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji i na oglasnoj tabli Gradske opštine Stari grad, a u dnevnim novinama „Srpski telegraf“ objavljeno je obaveštenje o javnom konkursu i adresa internet prezentacije na kojoj je objavljen konkurs.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom konkursu, koji su upotrebljeni u muškom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

NAČELNIK UPRAVE GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD

Vladimir Baćović 

PRILOG: Izjava o pribavljanju podataka o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija