JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD U BEOGRADU

Na osnovu člana  94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS” br. 21/2016, 113/2017, 113/2017 dr. zakon, 95/2018, 114/2021, 123/2021-dr.zakon i 92/2023), člana 8. i člana 9. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave ( Službeni glasnik RS“, broj 107/2023), a u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi gradske opštine Stari grad I-03 Broj 020-823/2023 od 7.9.2023. godine- prečišćen tekst i 020-901/2023 od 11.10.2023. godine)  načelnik Uprave gradske opštine Stari grad, dana 6.3.2024. godine, oglašava

JAVNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA SLUŽBENIKA U UPRAVI GRADSKE OPŠTINE STARI GRAD U BEOGRADU

RADNO MESTO 1. Poslovi računovodstva

I ODELJENJE ZA BUDŽET I FINANSIJE – ODSEK ZA FINANSIJE

II Radno mesto koje se popunjava: Poslovi računovodstva, u zvanju savetnik, u Odseku za finansije, u Odeljenju za budžet i finansije,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Prati i usklađuje knjigovodstvene evidencije direktnih korisnika sa glavnom knjigom koju vodi Uprava za trezor; vrši usklađivanje podataka o ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima budžeta sa evidencijama Uprave za trezor; sastavlja periodične i godišnje izveštaje računa direktnih budžetskih korisnika i konsolidovanog računa trezora; sastavlja bilanse i izveštaje; učestvuje u pripremi periodičnih računa i konsolidovanog završnog računa budžeta; odobrava kontrolisane zahteve za plaćanje i transfer sredstava; obavlja finansijsko-knjigovodstvene poslove, poslove kontiranja i vođenje pomoćnih knjiga i evidencija za sve budžetske korisnike; izrađuje mesečne tabelarne prikaze prihoda i rashoda koji se dostavljaju Ministarstvu finansija; obavlja poslove predviđene kroz SAP – FA i AA – modul; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu:

1) stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu;

2) najmanje tri godine radnog iskustva u struci

3) položen državni stručni ispit

4) državljanstvo Republike Srbije

5) punoletstvo

6) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa

7) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V Vrsta radnog odnosa: Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku: U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada: Finansijsko-materijalni poslovi (terminologiju, standarde, metode i procedure iz oblasti budžetskog računovodstva i izveštavanja -proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.2.  Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i  akti iz nadležnosti i organizacije organa   Zakon o lokalnoj samoupravi – proveravaće se usmeno putem simulacije.
2.3.  Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta Uredba o budžetskom računovodstvu-proveravaće se usmeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

X Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave

  1. Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

X Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:

1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)

3) Rešenje nadležnog organa kojim je utvrđen status korisnika (dokazi za prednost pri zapošljavanju po osnovu člana 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica)

4) rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:

1) uverenje o državljanstvu;

2) izvod iz matične knjige rođenih;

3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;

4) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

XI Prednost kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

RADNO MESTO 2: šef Odseka za javne nabavke

I ODELJENJE ZA BUDŽET I FINANSIJE –ODSEK ZA JAVNE NABAVKE

II Radno mesto koje se popunjava: Šef Odseka za javne nabavke, u zvanju samostalni savetnik,  u Odseku za javne nabavke u Odeljenju za budžet i finansije,   jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Prati i usklađuje knjigovodstvene evidencije direktnih korisnika sa glavnom knjigom koju vodi Uprava za trezor; vrši usklađivanje podataka o ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima budžeta sa evidencijama Uprave za trezor; sastavlja periodične i godišnje izveštaje računa direktnih budžetskih korisnika i konsolidovanog računa trezora; sastavlja bilanse i izveštaje; učestvuje u pripremi periodičnih računa i konsolidovanog završnog računa budžeta; odobrava kontrolisane zahteve za plaćanje i transfer sredstava; obavlja finansijsko-knjigovodstvene poslove, poslove kontiranja i vođenje pomoćnih knjiga i evidencija za sve budžetske korisnike; izrađuje mesečne tabelarne prikaze prihoda i rashoda koji se dostavljaju Ministarstvu finansija; obavlja poslove predviđene kroz SAP – FA i AA – modul; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

Izmena javnog konkursa 7.3.2024.

IV Uslovi za rad na radnom mestu:

stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne ili ekonomske nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje pet godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit, položen ispit za službenika za javne nabavke i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

1) stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne ili ekonomske nauke u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu

2) najmanje pet godine radnog iskustva u struci

3) položen državni stručni ispit

4) položen ispit za Službenika za javne nabavke

5) državljanstvo Republike Srbije

6) punoletstvo

7) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa

8) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci

Položen stručni ispit za rad u državnim organima  i položen ispit za Službenika za javne nabavke ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V Vrsta radnog odnosa Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku

U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada – poslovi rukovođenja (organizaciono ponašanje) -proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.2.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada -poslovi javnih nabavki (metodologiju za otvaranje i stručnu ocenu ponuda i donošenje odluke o ishodu postupka javne nabavke-proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.3. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i     akti iz nadležnosti i organizacije organa ( Zakon o lokalnoj samoupravi, – proveravaće se usmeno putem simulacije.
2.4.  Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta ( Zakon o javnim nabavkama-proveravaće se usmeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet i upravljanje ljudskim resursima vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

IX Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave

  1. Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

X Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:

1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)

3) Rešenje nadležnog organa kojim je utvrđen status korisnika (dokazi za prednost pri zapošljavanju po osnovu člana 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica)

4) rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:

1) uverenje o državljanstvu;

2) izvod iz matične knjige rođenih;

3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;

4) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu.

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

XI Prednost kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

RADNO MESTO 3: Poslovi informisanja,

I SLUŽBA ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU  –ODSEK ZA ODNOSE SA JAVNOŠĆU

II Radno mesto koje se popunjava: poslovi informisanja, u zvanju saradnik, u Odseku za odnose sa javnošću, u Službi za odnose sa javnošću, jedan izvršilac;

III Opis poslova radnog mesta: Obavlja poslove u oblasti javnog informisanja; dnevno prati i statistički registruje informacije o radu organa gradske opštine Stari grad u štampanim medijima; učestvuje u organizovanju konferencija za novinare; učestvuje u uređivanju  Informatora i drugih publikacija – štampane, multimedijalne i edukativno-informativne materijale i programe za javnost od značaja za gradsku opštinu; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka i  rukovodioca Službe

IV Uslovi za rad na radnom mestu:

1) Stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 180 ESPB bodova, osnovnim strukovnim studijama, odnosno na studijama u trajanju do tri godine;

2) najmanje tri  godine radnog iskustva u struci,

3) položen državni stručni ispit za rad u državnim organima

4)  državljanstvo Republike Srbije

5) punoletstvo

6) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa

7) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V Vrsta radnog odnosa Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku

U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1. Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada: Poslovi odnosa sa javnošću; (  metodologija i alati za prikupljanje i analizu podataka -proveravaće se usmeno putem simulacije.

2.2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto-planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa(  Zakon o državnoj upravi- proveravaće se usmeno putem simulacije.
2.3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o javnom informisanju i medijima- proveravaće se usmeno putem simulacije.

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

IX Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave

  1. Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno/usmeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

X Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:

1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)

3) Rešenje nadležnog organa kojim je utvrđen status korisnika (dokazi za prednost pri zapošljavanju po osnovu člana 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica)

4) rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:

1) uverenje o državljanstvu;

2) izvod iz matične knjige rođenih;

3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;

4) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

 XI Prednost kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

Radno mesto 4. Poslovi upravljanja dokumentima

I ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVUODSEK ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

II Radno mesto koje se popunjava: poslovi  upravljanja dokumentima, u zvanju viši referent, u Odseku za upravljanje dokumentima, u Odeljenju za opštu upravu,  jedan izvršilac.

III Opis poslova radnog mesta: Vrši prijem i raspoređivanje predmeta i pošte; razvrstavanje predmeta po sadržini materije, po organima gradske opštine i unutrašnjim organizacionim jedinicama; otvaranje i pregledanje primljene pošte; evidentiranje prispele pošte u odgovarajuće knjige primljene pošte; evidentiranje akata i predmeta putem informacionog sistema, odnosno u odgovarajuće evidencije; štampanje omota spisa; izdavanje potvrde o prijemu podneska; vođenje elektronske obrade podataka; pružanje pomoći strankama pri popunjavanju odgovarajućih obrazaca i zahteva; združivanje akata sa osnovnim predmetom; štampanje internih dostavnih knjiga; dostavljanje akata i predmeta u rad putem interne dostavne knjige; evidentiranje predmeta u informacionom sistemu upućenih višem organu u drugostepenom postupku; unošenje predmeta u rokovnik; razvođenje akata i predmeta kroz interne dostavne knjige; prijem prijem i proveru formalne ispravnosti rešenih predmeta; razvođenje rešenih predmeta za arhiviranje; pretraživanje predmeta po broju, datumu i imenu podnosioca; davanje obaveštenja strankama o kretanju predmeta; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka, rukovodioca Odeljenja i načelnika Uprave.

IV Uslovi za rad na radnom mestu:

1) stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju

2)  najmanje pet godina radnog iskustva u struci

3) položen državni stručni ispit za rad u državnim organima

4) državljanstvo Republike Srbije

5) punoletstvo

6) da licu ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa

7) da lice nije pravnosnažno osuđivano na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci

Položen stručni ispit za rad u državnim organima ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V Vrsta radnog odnosa Na radnom mestu se zasniva radni odnos na neodređeno vreme.

VI Mesto rada:  Gradska opština Stari grad, ulica Makedonska 42.

VII Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku

U izbornom postupku se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

VIII Postupak i način provere kompetencija

1) Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

1.1. „Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.2. „Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).

1.3. „Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

2) Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

2.1.Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada administrativno –tehnički poslovi (kancelarijsko poslovanje-  proveravaće se  usmeno putem simulacije.

2.2. Posebna  funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa( Zakon o lokalnoj samoupravi) -proveravaće se  usmeno putem simulacije.

2.3. Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto –relevantni propisi iz delokruga radnog mesta  (Uredba o kancelarijskom poslovanju organa države uprave)-proveravaće se usmeno putem simulacije.

3) Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

4) Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave vršiće se putem razgovora sa konkursnom komisijom (usmeno).

IX Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave

  1. Ako imate važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da posedujete digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja ove kompetencije, možete taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavite navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se pismeno/usmeno. Ako konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je Vaša digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaćemo Vas na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

X Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

Pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom kandidati su dužni da dostave, u roku od 5 radnih dana od prijema poziva za dostavljanje dokaza, sledeće dokaze:

1) original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

2) original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo)

3) Rešenje nadležnog organa kojim je utvrđen status korisnika (dokazi za prednost pri zapošljavanju po osnovu člana 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica)

4) rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen (lice koje je već u radnom odnosu u jedinici lokalne samouprave) i koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:

1) uverenje o državljanstvu;

2) izvod iz matične knjige rođenih;

3) uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;

4) dokaz o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / dokaz o položenom pravosudnom ispitu (ovo je za lica na položaju)

Međutim, ako u Vašoj prijavi navedete da želite sami da dostavite ova dokumenta, tada ih morate dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

 XI Prednost kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).

XII Prijava na javni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave

Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji gradske opštine Stari grad ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u kancelariji broj 95, peti sprat gradske opštine Stari grad, Makedonska broj 42.

Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave u Upravi gradske opštine Stari grad.

XIII Rok za podnošenje prijava

Rok za podnošenje prijava je 15 dana i počinje da teče od dana 8.3.2024. godine, a okončava se dana 22.3.2024. godine.

XIV Adresa na koju se podnose prijave:

Poštom na adresu: Gradska opština Stari grad, u Beogradu, ul. Makedonska broj 42, sa naznakom „za javni konkurs-ne otvarati” ili neposredno na pisarnici  Gradske opštine Stari grad, u Beogradu, ul. Makedonska broj 42,, sa naznakom „za javni konkurs” –ne otvarati;.

XV Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak

Izborni postupak će se sprovoditi počev od 1.4.2024. godine, sa početkom u 9,00 časova, u Upravi Gradske opštine Stari grad,  ul. Makedonska broj 42, o čemu će kandidati biti obavešteni putem  imejl adresa.

XVI Obaveza probnog rada

Ako na ovom konkursu prvi put zasniva radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, izabrano lice ima obavezu da bude na probnom radu u trajanju od 6 meseci od zasnivanja radnog odnosa.

Napomena: Ako zadovolji na probnom radu i do isteka probnog rada položi državni stručni ispit, lice nastavlja rad na radnom mestu na neodređeno vreme. Ako ne zadovolji na probnom radu ili do isteka probnog rada ne položi državni stručni ispit, licu prestaje radni odnos.

XVII  Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o javnom konkursu: Ana Kovačević, telefon: 3300-551 radnim danima od 10:00 do 12:00 časova.

**Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene. Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Link ka obrascu prijave za radna mesta: https://www.starigrad.org.rs/.

                                                                    NAČELNIK UPRAVE

                                                                   Vladimir Baćović

PRILOG:

  1. JAVNI KONKURS (tekst objave)
  2. Izmena javnog konkursa 7.3.2024.
  3. Obrazac prijave – radno mesto poslovi računovodstva
  4. Obrazac prijave – radno mesto šef odseka za javne nabavke
  5. Obrazac prijave – radno mesto poslovi informisanja
  6. Obrazac prijave – radno mesto poslovi upravljanja dokumentima