САОПШТЕЊЕ ОПШТИНЕ СТАРИ ГРАД ПОВОДОМ ЖАЛБИ СУГРАЂАНА НА ПОВЕЋАЊЕ ПОРЕЗА НА ИМОВИНУ

Поштовани Старограђани,

Градска општина Стари град, поводом свакодневних редова који се стварају у холу и на четвртом спрату општинске зграде, где се налази Управа јавних прихода Града Београда за Стари град, као и жалби суграђана на нова пореска решења, обавештава Старограђане да je Управa јавних прихода града Београда за Стари град орган градске управе.

Нова пореска решења, критеријуми за одређивање и висина износа пореза на имовину физичких и правних лица са ГO Стари град искључиво су у надлежности Града Београда и градске Управе јавних прихода.

Свесни чињенице да су Старограђани, као и грађани централних градских општина, добили највећа повећања пореза на имовину, апелујемо на надлежне да изнађу решење и организују ефикасан систем пријема и обавештавања, како би наши суграђани на достојанствен и најефикснији начин добили све потребне информације и обавештења у вези са порезом на имовину.

Градска општина Стари град може да послужи као пример јер годинама унапређује и реформише општинску управу у којој су грађани увек на првом месту. Управа Градске општине Стари град рад заснива на ажурности и законитости, у складу са усвојеним ISO стандардима 9001:2008 и Системом менаџмента квалитетом. Старограђани свакодневно могу да се увере да законитост, ефикасност и јавност у раду Управе ГО Стари град значe поштовање предвиђене процедуре, тачност, љубазност и одговорност, на коме се гради поверење грађана – корисника услуга.