OPŠTINSKA UPRAVA DEŽURNA TOKOM PRAZNIKA I VIKENDA ZA UVID I PROMENE U BIRAČKOM SPISKU

Uprava Gradske opštine Stari grad, povodom održavanja izbora za odbornike Skupštine grada Beograda, koji će se održati 4. marta 2018. godine, obaveštava građane sa prebivalištem na teritoriji GO Stari grad, da zaključno sa 16. februarom 2018. godine, u 24,00 sati, mogu vršiti uvid i zahtevati donošenje rešenja o promenama u delu jedinstvenog biračkog spiska /upis, brisanje, izmenu i dopunu podataka ili ispravku/ u Odeljenju za imovinsko pravne i stambene odnose, kancelarija broj 47, na III spratu opštinske zgrade, Ulica Makedonska 42.

Ova kancelarija će tokom predstojećeg državnog praznika (15. i 16. februar) i vikenda (17. i 18. februar) dežurati, u sledećim terminima:

ČETVRTAK, 15. FEBRUAR – U PERIODU OD 10,00 DO 15,00 SATI

PETAK, 16. FEBRUAR – DO ZAKLJUČENJA BIRAČKOG SPISKA, OD 10,00 DO 24,00 SATA

SUBOTA, 17. FEBRUAR – U PERIODU OD 10,00 DO 15,00 SATI

NEDELJA, 18. FEBRUAR – U PERIODU OD 10,00 DO 15,00 SATI

NAPOMENA: Od zaključenja Jedinstvenog biračkog spiska, 16. februar 2018. godine u 24,00 sata, pa sve do 72 časa pre termina izbora, odnosno do 28. februara 2018. godine u 24,00 časova, sve promene u biračkom spisku /član 14. Zakona o jedinstvenom biračkom spisku i tačka 10. Uputstva za sprovođenje Zakona o jedinstvenom biračkom spisku/ mogu se, po nalogu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave RS, takođe obaviti u Odeljenju za imovinsko pravne i stambene odnose Uprave GO Stari grad, radnim danom, od 8,00 do 19,00 časova, u kancelariji broj 47, na III spratu opštinske zgrade, Ulica Makedonska 42

Za sve potrebne informacije možete se obratiti Odeljenju za imovinsko pravne i stambene poslove Uprave GO Stari grad, pozivom na telefonski broj 011/3300 – 562 ili elektronskim putem na: kolcentar@starigrad.org.rs

GRADSKA OPŠTINA STARI GRAD

UPRAVA GRADSKE OPŠTINE